01-05-2010

Vervanging

Iedereen al bijgekomen van gisteren? Ik wel in ieder geval want laat het gelijk maar duidelijk zijn dat koninginnedag een feest is wat mij totaal niet aanstaat. Het probleem wat ik met het hele gebeuren heb is dat het verworden is tot een excuus om jezelf keihard de ziekte in te zuipen. Niet dat dat niet leuk kan zijn hoor...

Ik vraag me alleen heel erg af hoeveel mensen ook daadwerkelijk weten waarom we koninginnedag vieren. Is het namelijk wel zo logisch om de verjaardag van iemand te vieren die al jaren geen enkele betekenis voor Nederland meer heeft...?

Al je het mij vraagt heeft het hele koningshuis geen enkele betekenis maar goed, het is dat de alternatieven nog beroerder zijn.

Het lijkt me het mooiste om gewoon het hele koningshuis af te schaffen en te vervangen door mega walrussen. Moet je je voorstellen dat er weer een trouwerij is van een of ander Noorse prins en er naast alle staatshoofden en regeringsleiders opeens een giganitische walrus een grote emmer zeewezens weg zit te werken.

Daarover gesproken, ik heb van de week geleerd dat zeepaardjes beide geslachten hebben. Blijkbaar kunnen deze beestjes van geslacht veranderen, dus als ze gemeenschap willen hebben met elkaar kan er één zeepaardje zijn/haar geslacht veranderen. Maar hoe bepalen ze dan wie dat doet?

Iemand....?

Maargoed, blijkbaar is Lady Gaga dus een zeepaardje. Hebben we dat ook weer opgehelderd.

Lady Gaga als koningin/koning lijkt me trouwens ook niet echt een succes. Is toch een raar beeld als een gehaakte, fluoriserende kamerplant een lintje door aan het knippen is.

Eigenlijk is het tijd om onze koningin zo snel mogelijk aan de kant te zetten. Ze zal het vast allemaal wel goed doen (wat doet ze eigenlijk?) maar we moeten hier niet zo'n situatie als in Engeland krijgen natuurlijk. Ookal zou het best intressant zijn om te zien welke manieren Willem Alexander iedere week weer bedenkt om zijn moeder om zeep te helpen.

Mijn voorstel is echter om onze huigide koningin te vervangen door Gigi Ravelli. Moet je je voorstellen dat je portemonnee vol zit met briefpapier met haar foto erop. Daar kan je als vrijgezelle man behoorlijk gelukkig van worden.

One can only hope...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten