10-04-2010

Probleem

Vanwege de bruisende bakermat van de inspiratie zit ik net zoals vorige week met een probleem. Waarover gaan we het hebben?

Welnu, vorige week werd ik natuurlijk gered door een last-minute-bericht over de NS maar deze week is er een Pools vliegtuig neergeknald. Wat voor cynisch verhaal moet je ophangen aan een gebeurtenis als dat? Dat je badkamer niet meer afkomt?

Het VVD partijprogramma werd deze week voorgesteld, dus dat is een mooi discussiepunt. Ik ben er alleen nog niet doorheen, dus dat houdt ook snel op...

Gordon was ook in het nieuws. Alles waar de omstreden zanger "naartoe geleefd heeft" de afgelopen weken kreeg een wat zure bijsmaak. Allereerst werd door mevrouw Breukhoven zijn boek aan gort gescheurd op de introductie en daarna verloor hij een van zijn drie troeven in de X-factor.

Nu is dat laatste iets waar denk ik niemand een traan om laat want deze drie Shrek lookalikes konden a) niet zingen en b) elkaar niet uitstaan. Maar er waren slechtere, dat is zeker. Om maar even met Rookhuizen te spreken.

Wat een amateuristische show trouwens. Muziek fout gesampled. Muziek veeeeeel te hard. Camerawissels die precies niet laten zien wat je wilt zien. En zijn er eindelijk eens mensen het met me eens als ik zeg dat het een beetje rare manier van TV maken is, als je de drie minst populaire optredens nóg een keer laat doen. Daar worden ze echt niet beter van hoor.

En mag ik even vraagtekens zetten bij iedereen die op die boyband heeft gestemd? Ik zit het net terug te luisteren en ik moet toch wel kwijt dat het het slechtste optreden is wat ik ooit op de Nederlandse televisie heb gezien.

Schril contrast met de waanzinnige voetbalwedstrijden deze week, maar om het daar nou over te gaan hebben... Ik ben tenslotte geen Johan Derksen... Die heeft een fanclub.

Je merkt dat het moeilijk is om te schrijven zonder enig doel of ook maar idee waar je over wilt schrijven. Het weer draagt ook niet echt bij aan de inspiratie want dat is gewoon fantastisch. De hele week was fantastisch.

Misschien is het weer dan wel de grootste held van de afgelopen dagen. Dus ga lekker doen wat iedereen zou moeten doen; stop met het lezen van de dolende gedachtes van een of andere zuurpruim en ga naar buiten! Ga in de zon zitten met een biertje en vermaak je, nu het weer het toelaat.

Dan heb ik ook nog wat meer tijd om wat goeds te bedenken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten